dag 1 en 2 van Amsterdam naar Kozhikode India - Reisverslag uit Calicut, India van Margriet Groenevelt - WaarBenJij.nu dag 1 en 2 van Amsterdam naar Kozhikode India - Reisverslag uit Calicut, India van Margriet Groenevelt - WaarBenJij.nu

dag 1 en 2 van Amsterdam naar Kozhikode India

Door: Margriet

Blijf op de hoogte en volg Margriet

22 Januari 2017 | India, Calicut

op de dag van vertrekheeft de 100reporters groep voor India zich verzameld op Schiphol. Onze begeleidster vanuit Mensen met een Missie, Evelien Meijs, was jarig! dus thee en koffie + ;-)
Dat was al een goed begin!

Op tijd vertrokken, allemaal tevreden over onze plaatsen, vooral Joop achterin met een rij van drie :-) en enige "Dummie the Mummies" gesignaleerd op het eerste traject naar Doha in Quatar,maar voor de rest tout est bien passé!

Op zondagmorgen 22/1/17 aankomst in India waar het busje niet 'zo kwam' maar al klaarstond! En wat voor een, met gordijntjes, tapijtje en AC. Helemaal oké voor een vrouwenreportersgroep!

Doorgereisd naar onze eerste hotel in Wayanad! De rest van de dag rustig ingevuld,

So far so good.

Margriet

Creatieve generalist, oprichter van PuurZaam, Francofiel, ondernemend, verslaggever, verbinder, netwerker, wereldreiziger, partner, mantelzorger, moeder, 'Nana'.

Actief sinds 24 Jan. 2010