India - Reisverslag uit Villeneuve-Saint-Germain, Frankrijk van Margriet Groenevelt - WaarBenJij.nu India - Reisverslag uit Villeneuve-Saint-Germain, Frankrijk van Margriet Groenevelt - WaarBenJij.nu

India

Door: Margriet

Blijf op de hoogte en volg Margriet

14 December 2016 | Frankrijk, Villeneuve-Saint-Germain

De voorbereidingen voor mijn Indiareis van 'Mensen met een Missie' als 'reporter' in de serie 100reporters.nl zijn in volle gang..... vliegticket, visum en een eerste ontmoeting met mijn 5 medereporters.
Ik ga daar projecten bezoeken voor Dalit en Adivasi, de kastelozen in de Indiase maatschappij. Via foto's, filmpjes en tekst ga ik van mijn indrukken ook hier verslag doen!
De reis vindt plaats van 21 januari tot 2 februari 2017


Voor wie wat in wil lezen:
100reporters.nl
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dalit. https://nl.wikipedia.org/wiki/Adivasi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margriet

Creatieve generalist, oprichter van PuurZaam, Francofiel, ondernemend, verslaggever, verbinder, netwerker, wereldreiziger, partner, mantelzorger, moeder, 'Nana'.

Actief sinds 24 Jan. 2010
Verslag gelezen: 430
Totaal aantal bezoekers 42945

Voorgaande reizen:

21 Januari 2017 - 02 Februari 2017

India

Landen bezocht: